Probleme? Nu! Oportunități pentru îmbunătățire
Cât de des apar problemele în compania ta și cum sunt acestea abordate?
Se apasă pe butonul de panică sau problema este privită ca o oportunitate de a face o schimbare care să ducă la o îmbunătățire notabilă?
Îți vine să crezi? În cadrul multinaționalei japoneze TOYOTA, problemele sunt chiar apreciate! Pentru că ele reprezintă oportunități pentru KAIZEN (îmbunătățire continuă).
Rezolvarea problemelor ce pot apărea în cadrul unei organizații este o componentă importantă a metodologiei LEAN. Astfel, compania poate identifica sursa problemelor, poate veni cu soluții pentru a obține cele mai bune rezultate. Scopul este îmbunătățirea continuă, creșterea performanței.
A avea probleme în mediul de afaceri, este bine să privim ca pe o șansă de a produce o schimbare care să ajute compania și echipa să se dezvolte mai mult, mai sustenabil.
Rezolvarea problemelor într-un mod organizat prin tehnici și metode verificate și aplicate cu succes de marile companii este un real avantaj competitiv.
Dar ce reprezintă, de fapt, PROBLEMA în cadrul unei organizației? Cum poate fi definită?
- Problema poate fi orice abatere de la standardele existente; standarde privind procedurile și procesele de lucru, fluxurile interdepartamentale sau fluxurile de producție etc.
- Problema poate fi și discrepanța dintre ceea ce se urmărește și ceea ce se obține în fapt.
- Problema reprezintă și insatisfacția clienților în raport cu ceea ce primesc din partea companiei – produs/serviciu.
Cum am putea defini procesul de rezolvare a unei probleme în câțiva pași simpli?
- Identificarea, definirea și înțelegerea problemei, cât mai clar cu putință
- Identificarea cauzei rădăcină care a dus la apariția problemei
- Generarea cât mai multor soluții potențiale
- Alegerea unei singure soluții ce urmează a fi implementată
- Implementarea soluției
- Evaluarea rezultatelor prin verificarea eficacității soluției implementate
Toți acești pași ne arată că, de fapt, rezolvarea cu succes a unei probleme în cadrul organizației trebuie facută în mod judicios și cu orientare către îmbunătățire și sustenabilitate pe termen lung.
Cursul Problem Solving iți oferă un avantaj major încă de la început: acela de a învăța o metodă practică, testată și bine documentată de rezolvare a problemelor, într-un mod profesionist, astfel încât, prin aplicarea acestui mod de lucru, procesul implementat să nu mai permită reapariția aceleiași probleme, prevenind astfel apariția piederilor.
Cursul Problem Solving te ajută să te concentrezi exclusiv pe ceea ce este relevant în rezolvarea problemei, salvând resurse și, mai ales, odată rezolvată problema, aceasta să nu mai reapară.
Compania ta nu are nicio problemă sau nu se știe de existența vreunei probleme?
Nu de puține ori se întâmplă ca managerii să spună:
Frica de a comunica problemele este des întâlnită. Se întâmplă în viața de zi cu zi dar și în mediul de afaceri.
Cultura LEAN încurajează crearea unui mediu în care este sănătos să aduci la suprafață problemele pentru că sunt inerente, naturale. Rezolvarea lor face diferența.
Construind o cultură a companiei în care angajații își asumă responsabilitatea de a descoperi problemele și a le rezolva, aplicând metode și tehnici de succes, creează un avantaj competitiv.
”Problema nu este o problemă în sine; este o oportunitate fără de care nu poate exista progres.”
Liviu Prodan, fondator Tikal Academy
Dar cum rezolvăm problemele și, mai ales, cum facem ca aceleași probleme să nu mai revină?
Afli toatre acestea din Cursul PROBLEM SOLVING.
PROBLEM SOLVING este un curs pe care este bine sa-l urmeze orice profesionist sau antreprenor.
Metodele de rezolvare a problemelor dezbătute în cadrul cursului ajută cursanții să identifice și să rezolve problemele mai rapid și mult mai eficace.
Este un curs care îți schimbă atitudinea față de probleme și îți setează un mindset de descoperire si rezolvare a acestora, ceea ce pentru compania ta este un real beneficiu: îmbunătățirea proceselor de lucru, mai multă eficiență și productivitate.
Identifici astfel problemele ce îți impactează afacerea și ai oportunitatea de a le rezolva într-un mod sistematic, fără riscul de a mai reapărea.
În felul acesta:
- 1) elimini 100% pierderile generate de erori, vizibile prin defectele identificate în fabricație/proces sau la client: indicator “PPM” – indicator de calitate Part Per Milion – numărul de defecte /numărul de piese produse)
- 2) îmbunătățești activitățile de Customer Care.
Scopul principal: stabilizarea și standardizarea proceselor, etapă pregătitoare și obligatorie pentru a iniția ulterior procesul de îmbunătățire.
Pe scurt, mai întâi “Fix it!” și apoi „Improve it!”.
Cum se desfășoară cursul PROBLEM SOLVING?
Ai decis să adaugi încă un prag dezvoltării tale profesionale şi să înveţi despre metodele PROBLEM SOLVING (în ce constă, cum se aplică şi cum poți rezolva problemele, standardiza, îmbunătăți și menține procese si fluxuri de lucru performante)?
Cursul PROBLEM SOLVING se desfășoară exclusiv online, în cadrul TIKAL ACADEMY.
Te invităm să te înscrii chiar acum!
Cât costă cursul PROBLEM SOLVING?
Preţul integral al cursului PROBLEM SOLVING este de ……… euro, preţ care îţi asigură lifetime acces, adică accesul nelimitat, chiar şi după finalizarea cursului.
Astfel, după ce te-ai înscris la cursul PROBLEM SOLVING, ai acces la el pe viaţă şi libertatea de a învăţa în propriul ritm, oricând doreşti, fără a fi presat de timp.
Mai mult, poţi relua cursul ori de câte ori crezi că este necesar, până la asimilarea completă a informaţiilor.
Iar dacă dorești suport în aplicarea celor învățate, cel mai bine este să optezi pentru abonamentul PLATINUM.
Nu ești mulțumit de curs? Îți oferim Garanția Money Back!
La Tikal Academy ne dorim ca toți cursanții noștri să fie pe deplin mulțumiți de cursurile pe care le urmează.
Folosim denumirea generică și academică de ”curs”, însă, în realitate, oferim membrilor comunității noastre mai mult de atât: instrumente și metode care generează plus valoare și au aplicabilitate directă în mediul de business.
Te-ai înscris la curs, însă constați că nu ești mulțumit de informațiile obținute? Poți să soliciți banii înapoi.
Îți oferim acest beneficiu timp de 14 zile de la data la care ai început cursul.
Așadar, înscriindu-te la cursul PROBLEM SOLVING ai doar de câștigat!
Profită și tu de oportunitatea de a participa la acest curs și de a aprofunda cele mai avansate și testate metode de creștere durabilă a afacerii tale!
Îți oferim această oportunitate pentru că ne dorim ca acest curs să îți fie util în gestionarea și creșterea afacerii tale dar și pentru dezvoltarea ta profesională.
Împreună dezvoltăm un mediu de business durabil!
Alătură-te și tu comunității de profesioniști Tikal Academy și înscrie-te acum la cursul PROBLEM SOLVING!
- Lecții 0
- Teste 0
- Durata 8 hours
- Nivel Toate nivelurile
- Cursanți 2
- Evaluari Da